Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

PLastic sleeve till HP photosmart dockningsstation 6221 som passar kamera R837

Produkter
(logga in för att koppla)

KennyJ

Ny medlem
Hej.
Jag har ett problem.
Som en slit & släng kamera köpte jag en HP R837. Efter några veckor upptäckte jag att det finns en dockningsstation till den så jag beställde.
Tyvärr så var plastbiten som skall hålla kameran på plats helt fel. Enl. HP skall den komma med kameran vilket den inte gjorde. Nu har jag hållt på och bråkat med HP i över 5 månader och deras sista bud är att jag skall köpa en ny dockningsstation för med de senaste modellerna skall samtliga plastdetaljer till de kameror som passar finnas med.
Tyvärr så vet jag inget sätt att konstatera om så är fallet, alla jag har varit i kontakt med hänvisar till HP och dom kan inte svara. Inte heller finns den som reservdelsäjer dom.

Provade då att kontakta HP USA men de hänvisar till supporten i Sverige.........

Den genomskinliga plastdetaljen skall vara märkt med en svart triangel enl. kamerans manual.
Kan någon hjälpa mig med ett reservdelsnummer, serienummer eller dyligt till denna del?

Med hopp om hjälp.
/Kenny

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar