Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pimpa väggen med bilder!

Produkter
(logga in för att koppla)

Wiedel

Medlem
Tänkte dela med mig utav en sak ja gjorde utav en massa bilder. Beställa 100 bilder från fuji direkt för 30 kr. Super goe deal enligt mig. Sen nu har jag klistrat upp lite mer än hälften av dem på väggen i mitt rum. Det är mycket roligare att göra något av sina bilder än bara ha dem i datorn.

Bild1:
Såg så det ut från början. Flaggan skulle bort och bilder skulle sättas upp.

Bild2:
Jag använde mig utav ett snöre för att få bilderna på en rak linje och använda mig även utav ett (bubble level, kommer inte på vad de heter på svenska).

Bild3:
Första linjen nästan klar så det är bara att fortsätta.

Bild4:
"dax att påbörja linje 3"

Bild5:
Så blev resultate. 62 bilder totalt. Jag är nöjd så det är ju super.
 

Bilagor

  • IMG_2923.jpg
    IMG_2923.jpg
    14.8 KB · Visningar: 529
  • IMG_2947.jpg
    IMG_2947.jpg
    6.7 KB · Visningar: 533
  • IMG_2953.jpg
    IMG_2953.jpg
    8.7 KB · Visningar: 526
  • IMG_2963.jpg
    IMG_2963.jpg
    13.3 KB · Visningar: 532
  • IMG_3039.jpg
    IMG_3039.jpg
    14.2 KB · Visningar: 530
"Bubble level" heter vattenpass på svenska.

Skulle nog ha gjort som du för längesen, ifall jag hade haft några väggar fria. Men det har jag inte ...
 
Snyggt!
Hur fäste du dom i väggen? har du något speciellt tema på kortena eller är dom blandade?

oj glömde nämna det.
Jag använde mig utav sån dubbelsidig tejp. Sån man har i fotoalbum. Satte 4st på varje foto och sen satte upp dem. De sitter bra och hoppas de för bli så.

Det är inget särskilt tema det är blandat. Det är bara bilder som jag har tagit, där är både nya och gamla bilder som man knappt visste man hade på datorn.
 

Bilagor

  • IMG_1000001624.jpg
    IMG_1000001624.jpg
    18.8 KB · Visningar: 423
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.