Palletheking
Aktiv medlem
Hej alla! hade härom dagen lite halvpanik då jag nu återupptagit fotograferandet men slarvat bort installationsprogrammet till CS4. Hittade en sida, offersapps.com som säljer otroligt billiga downloads av CS4 o CS5 extended version på alla språk. Köpte och laddade ner CS4 för futtiga 100 dollar. Allt verkar fungera prima, inget att anmärka på. Är supernöjd. Finns det några fler som känner till sajten.
Kanske har jag åkt på en blåsning, men det verkar vara bra grejer. Är det möjligen frågan om affärsmässig hackningar av dyra program som säljs vidare till vrakpris. Är det jag gjort olagligt? Gärna lite respons från de som kan o vet lite mer om aktuell sajt. Fanns många andra svindyra program till ofattbart låga priser.
Kanske har jag åkt på en blåsning, men det verkar vara bra grejer. Är det möjligen frågan om affärsmässig hackningar av dyra program som säljs vidare till vrakpris. Är det jag gjort olagligt? Gärna lite respons från de som kan o vet lite mer om aktuell sajt. Fanns många andra svindyra program till ofattbart låga priser.