Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

På jakt efter Tokina 11-16/2,8

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är ute efter objektivet Tokina AT-X 11-16/2,8 till min canon-kamera men har dessvärre problem att hitta det i Sverige. Varken cyberphoto eller scandinavianphoto har den inne, och de kan heller inte ge någon info om när de kan få in den. Är det någon som har tips på var man kan hitta detta objektiv med snabb leverans?

Alternativt skulle jag kunna köpa det på någon nätbutik utomlands, har sett flera rekommendationer på olika nätbutiker här i forumet. Jag har just startat enskild näringsverksamhet och har inte så stor koll på vad det är som gäller vid utlandsköp för företag? Vore jättetacksam om någon som har kolla vill dela med sig med lite info ang moms, tull etc.
 
när jag skulle skaffa gluggen till min nikon för nått år sen fanns den bara till canon då :p..hehe tillslut kom den o jag ångrar inte en sekund på att man skaffade sig den..
 
Jag var precis och köpte ett på Mediamarkt i Högsbo (Göteborg) för någon timme sedan. Jag tyckte dom sa att dom hade beställt sex st och fått två levererade så det är snabba ryck som gäller...
 
Annars sitter man ju på ett som inte använts så mycket, får se om man ska uppgradera kameran och göra sig av med det.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.