Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon D70 - svenska menyer?

Produkter
(logga in för att koppla)

Superion

Avslutat medlemskap
Hej

Efter att nu ha bestämt mig för en Nikon D70 så har jag fått lite olika besked från olika säljare angående om det finns svenska menyer i kameran... Gör det det?
Är det någon som har köpt kameran över nätet eller i övriga europa som vet hur det ligger till där? Jag har nämligen fått höra att det i Europa är samma kamera där samtliga har bland annat svenska menyer... Sant?

Vore väldigt tacksam för svar från någon som vet!

Mvh
Linus

Jag har köpt min i Singapore, finns Svenska menyer i den, precis samma som de du köper här hemma i dyra Sverige :)

EDIT: Sorry, detta var mer som en "bonus" om du undrar hur det ser ut utanför Europa.

Senast ändrad:
Köpet min D70 av en som impoterade fån England och i den var det svenska menyer. Vet inte om det är så överallt.
/Peter

Det finns bara en mjukvara till Nikon D70!
Alltså är det samma språkval i alla kameror. Minns att första firmware update gällde förbättrat asiatiskt språkstöd.

/AnWi

Stefan: Härligt! Precis det svaret jag sökte!

Jim: Huh? ;-)

Christian: Najs, det verkar ju stämma med tanke på övriga svar. :)

Peter: Coolt! Då är det säkerligen samma ju! :)

Tack alla för svar och erfarenhet!

Mvh
Linus

Ska du köpa kameran av en som heter Henrik? Han har lagt ut annons här på fs och blocket. Många tror han lurar folk på pengar bara för att han vill ha betalt i förskott men han är seriös. Så om du ska köpa kameran av honom och är osäker så kan du vara lugn...han lurar inte dig.
/Peter

pet skrev:
Ska du köpa kameran av en som heter Henrik? Han har lagt ut annons här på fs och blocket. Många tror han lurar folk på pengar bara för att han vill ha betalt i förskott men han är seriös. Så om du ska köpa kameran av honom och är osäker så kan du vara lugn...han lurar inte dig.
/Peter

Nope... Jag ska köpa ny från butik.
Jag tror iofs att jag hade varit lite förvånad om jag skulle köpa något begagnat och betala innan istället för samtidigt som jag köper varan om jag nu letade efter en begagnad...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar