Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

ngn som kan retuschera två modellbilder på mig?

Produkter
(logga in för att koppla)

sara-k

Ny medlem
Hej, någon photoshop kunnig som kan tänka sig att retuschera två modellbilder på mig, släta till hyn och lite sånt där? :)
 
skickar iväg dom nu Johan,
jag har en hög till som inte är redigerade, så behöver gärna fler som kan tänka sig ställa upp,:)
 
jag har inte hållit på med porträtt innan man jag försöker gärna göra något ut över det vanliga med bilder om du vill.


Alltid en chans att lära sig något nytt.
 
Jag arbetar med detta. Nu har du fått många som gör det gratis... det är kanon så det löser sig säkert men om inte så kan jag fixa till dem som du vill ha... tänk bara på att släta ut hud och all skönhetsretuch är ju lockande men var lite försiktig. Tappar lätt bort personlighet och vad jag märkt så är det inte lika "hett" att ha ett barbielook idag som för några år sedan. Det är viktigare att arbeta med lite ljus, skuggor och skärpaför att lyfta fram de delar i bilden som du vill ska fånga betraktaren... men å andra sidan så gör jag det kunden vill...

Lycka till
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.