Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mostphotos

Produkter
(logga in för att koppla)

LindbergJ

Aktiv medlem
Jag går direkt till saken och tar det i sin korthet. Jag avslutade mitt konto på mostphotos för en månad sedan. Anledningen var att jag insåg hur dålig förstjänst det är på sidan. Idag en månad efter så kommer det ett mail att jag sålt en av mina bilder vilket får mig fundersam på hur reglerna är och om det nu är så att en bild säljs efter att jag avslutat och tagit bort mina bilder. Det som irriterar mig mer är att jag inte kan få tillgång till min förtjänst och hur mycket pengar det rör sig om. det är en bild på en 100dollar sedel bara och det kanske det är jämt? retsamt, regelrätt?

Jag går direkt till saken och tar det i sin korthet. Jag avslutade mitt konto på mostphotos för en månad sedan. Anledningen var att jag insåg hur dålig förstjänst det är på sidan. Idag en månad efter så kommer det ett mail att jag sålt en av mina bilder vilket får mig fundersam på hur reglerna är och om det nu är så att en bild säljs efter att jag avslutat och tagit bort mina bilder. Det som irriterar mig mer är att jag inte kan få tillgång till min förtjänst och hur mycket pengar det rör sig om. det är en bild på en 100dollar sedel bara och det kanske det är jämt? retsamt, regelrätt?

Det är ju en svensk firma. Ring och fråga helt enkelt?

Vad gäller reglerna så var ju inte deras "legal_agreement.pdf" så jättesvårsmält.

Det är ju en svensk firma. Ring och fråga helt enkelt?

Vad gäller reglerna så var ju inte deras "legal_agreement.pdf" så jättesvårsmält.

Nej sant! Jag har ringt och det ska väl ordnas upp idag, men det känndes lite konstigt. Tydligen så tar det 30 dagar innan ett köp reggas på säljarens sida. känns konstigt dock när man inte vet mer än att bilden är köpt/såld

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar