Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
modellportfolio
- Trådstartare Walle
- Start datum
Pelle9
Medlem
Hej Walle.
Fotograferar en del modeller. Gör dock inte modellboken färdig till modellen i fråga. jobbar mycket över internet idag och då väljer vi, oftast tillsammans ut fem representativa bilder till ett set-card. Det kan innehålla en ansiktsbild, helfigurbild, en underklädesbild och en reklambild, om modellen har gjort något tidigare jobb.
Kolla t.ex in mina modeller på www.emma-helena.com
Oftas plåtar jag alla bilderna vid samma tillfälle men varier så mycket som möjligt. Är både ute i naturen/city och inne i studio.
lycka till.
Fotograferar en del modeller. Gör dock inte modellboken färdig till modellen i fråga. jobbar mycket över internet idag och då väljer vi, oftast tillsammans ut fem representativa bilder till ett set-card. Det kan innehålla en ansiktsbild, helfigurbild, en underklädesbild och en reklambild, om modellen har gjort något tidigare jobb.
Kolla t.ex in mina modeller på www.emma-helena.com
Oftas plåtar jag alla bilderna vid samma tillfälle men varier så mycket som möjligt. Är både ute i naturen/city och inne i studio.
lycka till.
Darren
Aktiv medlem
Nu har jag aldrig blivit tillfrågad av så unga personer men jag tror inte att jag skulle fota de alls om inte deras föräldrar var närvarande.Walle skrev:
Med yngre modeller (14-15) skippar man underklädesbilder, va?
Per-Olof, ligger sidan nere för tillfället? Jag kommer nämligen inte åt den.