Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

modefotograf

Produkter
(logga in för att koppla)

annizz

Aktiv medlem
min dröm är att kunna livnära mig på fotograferingen och ta kreativa och annorlunda bilder.. helst som modefotograf.. jag går just nu en fotoutbildning på en fhsk och har lärt mig jätte mycket den senaste tiden.. Men grejjen är att vi har praktik v.44 el. v.45 eller båda..och jag skulle vilja praktisera hos någon bra fotograf (helst modefotograf) i Sverige eller Storbritannien men hos vem? Om man letar så får man ju typ 500 träffar på nätet..
Det skulle vara kul att praktisera hos någon svensk i storbritannien.. eftersom jag inte är så hajj på språket..
svara snarast!
anna

Det låter som något som kommer att vara jättekul!
Men, tänk på att oavsett om fotografen är svensk eller ej så tror jag att du får prata engelska i storbrittanien eftersom andra assistenter, modeller mm inte pratar svenska..

edit: Det är dock ett utmärkt tillfälle att öva engelska på..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar