Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Minneskortsläsare till Samsung S8
- Trådstartare Gurk2015
- Start datum
Gurk2015
Aktiv medlem
Jag använder en Plexgear minneskortläsare (KJELLoCO) och en övergång USB till USB-type-c på min Samsung surfplatta och vad jag vet så har OTG stöd på Samsung s8
Hej Tore,
Tack för ditt svar.
Är det denna du använder? Och sen har du en kabel för övergång USB-> USB-C!?
Plexgear Minneskortläsare SD USB 3.0 - Minneskortläsare
Minneskortläsare som överför lagrat innehåll från SD- och Micro-SD-kort till datorn via USB (3.0). Fungerar med SD-, SDHC- och SDXC-kort (standard- och Micro-storlek). Kompatibel med Windows Vista, 7, 8 och 10 samt Mac OS 10.6 eller senare
www.kjell.com
Fungerar det bra?
Tredwe
Medlem
funkar KanonHej Tore,
Tack för ditt svar.
Är det denna du använder? Och sen har du en kabel för övergång USB-> USB-C!?
Plexgear Minneskortläsare SD USB 3.0 - Minneskortläsare
Minneskortläsare som överför lagrat innehåll från SD- och Micro-SD-kort till datorn via USB (3.0). Fungerar med SD-, SDHC- och SDXC-kort (standard- och Micro-storlek). Kompatibel med Windows Vista, 7, 8 och 10 samt Mac OS 10.6 eller senarewww.kjell.com
Fungerar det bra?
Amirfoto
Avslutat medlemskap
Hej,
Jag är på jakt efter en minneskortsläsare som jag kan plugga in i min Samsung Galaxy S8 (USB type-C) och kopiera bilder till telefonen.
Vill gärna att den ska vara kompatibel med både SD och micro-SD.
Någon som har tips på en bra minneskortsläsare?
Mvh
Hej
Ett enklare och billigare är ju att använda Googles molntjänst och ladda direkt från telefonen till Google och sedan är det enkelt att hämta från Google till din PC.
Läs mer i Google foto.
Mvh
Mohammad
Gurk2015
Aktiv medlem
Tack! Då blir det en sådan.funkar Kanon
Gurk2015
Aktiv medlem
Hej
Ett enklare och billigare är ju att använda Googles molntjänst och ladda direkt från telefonen till Google och sedan är det enkelt att hämta från Google till din PC.
Läs mer i Google foto.
Mvh
Mohammad
Hej,
Jag vill kunna flytta bilderna från kameran/drönaren till telefonen.
Har idag en wifi-adapter till min kamera, men den är både opålitlig och långsam.
Amirfoto
Avslutat medlemskap
Hej igen
Jag misstänker att du har i det här laget löst problemet.
Annars kan jag tänka mig att din kamera har funktionen att ladda bilder till en dator (PC eller Mac). Man kan använda sig av Googles molntjänst vilket gör att de kopierade filerna blir tillgängliga i både datorn och samtidigt i mobilen (android mobil). på samma sätt görs även Apple cloud och iPhone. Det är mycket snabbare hantering.
Mvh¨
Mohammad
Jag misstänker att du har i det här laget löst problemet.
Annars kan jag tänka mig att din kamera har funktionen att ladda bilder till en dator (PC eller Mac). Man kan använda sig av Googles molntjänst vilket gör att de kopierade filerna blir tillgängliga i både datorn och samtidigt i mobilen (android mobil). på samma sätt görs även Apple cloud och iPhone. Det är mycket snabbare hantering.
Mvh¨
Mohammad