Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)

Markholm

Aktiv medlem
Hej, jag har nyligen gjort om min hemsida och skulle gärna ha lite tips på hur jag kan förbättra den ytterligare

Tack på förhand
/Mvh Gustav

En bild på fotografen själv piggar upp. Det gäller generellt för en hemsida där en person försöker marknadsföra sig.

Detta greppade jag inte eftersom du inte har skrivit ut din ålder i profilen och det är få yngre här.

När vi är inne på vad jag tycker som tycker jag att bildvisningen du har valt är jobbig med den där automatscrollande listen.

Detta greppade jag inte eftersom du inte har skrivit ut din ålder i profilen och det är få yngre här.

När vi är inne på vad jag tycker som tycker jag att bildvisningen du har valt är jobbig med den där automatscrollande listen.

Ok, ska se om jag kan göra något för att fixa det
/Mvh Gustav

Hej.
Jag föredrar att mötas av foton på förstasidan på en fotografwebbsida. Det är förvisso trevligt med en bild på dig, och en kort presentation. Men det skulle man kunna klicka sig fram till om man är intresserad.
Bilderna i första rummet är alltså mitt tips.

/J.
www.jerryeriksson.se

Hej, jag har nyligen gjort om min hemsida och skulle gärna ha lite tips på hur jag kan förbättra den ytterligare

Tack på förhand
/Mvh Gustav

Jag skulle gärna vilja ha en "Om mig"-sida. Där kan du ha bilden samt texten om dig och information om din utrustning, vilket inte verkar finnas att läsa någonstans just nu.

Sidan för kontakt/beställning

Hej
På ovanstående sida skriver du följande:

"Jag kan utifrån mitt arkiv leverera foton för olika typer av användning.
Arkivet omfattar fler kort än de som finns här, tveka inte att fråga!"

Jag vet inte om det är jag som är gammaldags eller petig men jag får gåshud när man pratar "kort" i detta sammanhang.

För mig är det superamatören som knäpper kort.
Oavsett om det är en fritids- eller yrkesverksam fotograf tror jag att de flesta talar om bilder, bildspråk osv.

Lycka till! Fina bilder.

Hej, har nu med hjälp av en vän/webbdesigner och fotograf gjort om layouten på min hemsida.
Hur tycker ni resultatet blev?
/Mvh Gustav

Kollade lite snabbt bara

Om jag klickar på english så hur kommer jag tillbaka till swedish? Borde finnas en länk på samma ställe i menyn.

Observera, för att bevara integriteten och kvaliteten på bilderna är de bara tryckt på de bästa materialen / papper.
Jag skulle nog suga lite på detta. Vad är integritet i dina bilder, till exempel? Lite diffust vad du egentligen menar.

Själv tycker jag att man diskuterar kvalitet när en affär är i hamn. Man kan dock nämna vilka kvaliteter som du använder.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto