Annons

mest visade bild?

Produkter
(logga in för att koppla)

theharis

Medlem
vilken är egentligen den mest visade bilden på fotosidan?
jag har letat lite men det är svårt o veta, har sett upp mot 2700 visningar, är det någon som har sett mer?
 
Låt mig gissa att den föreställde en lättklädd dam..
Antar att Daniel Knutsens bilder ligger ganska bra till när det gäller många klick p.g.a. detta...
Av mina bilder har jag som mest 1680 klick (helt otippat en bild med en kvinna i underkläder.)
 
Senast ändrad:
Mest visade bild har när jag använder sökfunktionen 24752 visningar, föreställer inte en lättklädd dam, och är tagen av Hans Geijer.
//Anders
 
dovearea skrev:
Du hittar de mest visade bilderna här och visst, mina mest visade bilder är rätt lättklädda, men så himla mycket lättklätt har jag ändå inte tycker jag. Man kan väl få visningar tack vare andra kvalitéer oxå.

:p

Kan inte låta bli....tänker inte bli långrandig i detta forum, men följer man din länk kan man ju ganska enkelt konstatera att lättklätt drar till sig tittare! Inte för att det är ngt nytt under solen...Men som sagt kunde inte låta bli att lägga in detta ytterst onödiga inlägg =)

(Att de sedan kan ha bra kvalitè kan jag också hålla med om! En del i alla fall...)

MVH Romana
 
hehe...blev faktiskt lite förvånad över vad det var för bilder på "toplistan". nummer två är helt otippad måste jag säga, är det jag som är blind eller är den bilden bara abolsut inte bra på nåt sätt??
det där med nakna tjejer visar ju bara hur många killar det engeltigen är som är aktiva på den här sidan i förhållande till tjejer, eller har jag fel?
24801 gånger.....sjävl blir man nöjd över 100 =)
 
Iaf några av de mest visade bilderna, t.ex ettan och tvåan, har så många visningar pga att de länkats till från Buzz och liknande sidor som Christer Lindh också skriver i en kommentar under bilden.

Jesper
 
Senast ändrad:
romhav skrev:
Kan inte låta bli....tänker inte bli långrandig i detta forum, men följer man din länk kan man ju ganska enkelt konstatera att lättklätt drar till sig tittare!
MVH Romana
Tror att vi får betänka att vi här på FS har en oerhört stor skara människor som är inne & tittar på bilder, oerhört många är inte medlemmar.

Om FS vore stängt för alla utom medlemmar så är jag övertygad om att det inte blivit samma resultat, tror jag:)

//Larsa
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.