Annons

Make-up Artist I i Västra Götaland

Produkter
(logga in för att koppla)

jansta

Aktiv medlem
Söker makeup artist i Västra Götaland för samarbete.
Jobbar på portfolio så just nu är det TFP som gäller. Kan ersätta material och resor.

Någon som vet?

jansta skrev:
Söker makeup artist i Västra Götaland för samarbete.
Jobbar på portfolio så just nu är det TFP som gäller. Kan ersätta material och resor.

Någon som vet?

Jag tycker inte du ska ersätta en sminkös med material och resor. Ersättar hon dina kostnader?

Bestämmer man sig för att arbeta ihop med en sminkös tycker jag att det ska vara helt kostandsfritt från båda sidor.

Jag utgår bara ifrån hur jag har arbetat med min portfölj och min sminkös som fått slita mycket gratis för mig. Men förhoppningsvis ser hon en viss potential hos mig och vid dom plåtningar jag får via framtida uppdrag är hon en självskriven kompanjon. Man blir ju ett team inför framtiden!

Bara tips! :)

Re: Re: Make-up Artist I i Västra Götaland

Freddie skrev:
Jag tycker inte du ska ersätta en sminkös med material och resor. Ersättar hon dina kostnader?

Bestämmer man sig för att arbeta ihop med en sminkös tycker jag att det ska vara helt kostandsfritt från båda sidor.

Jag utgår bara ifrån hur jag har arbetat med min portfölj och min sminkös som fått slita mycket gratis för mig. Men förhoppningsvis ser hon en viss potential hos mig och vid dom plåtningar jag får via framtida uppdrag är hon en självskriven kompanjon. Man blir ju ett team inför framtiden!

Bara tips! :)

Det är nog rätt i Sthlm och de andra stora städerna. På landet är det glest med de som är bra på att sminka. Därför behövs det ngt mer för att få igång ett samarbete. Formerna för ett samarbete ger sig när man kommer igång

Jan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar