Måste bara tacka för grym input! Det vågade jag inte ens hoppas på när jag startade tråden! Både att det inte blev någon pajkastning Mac vs. Win utan även att jag fått massa värdefull input. Jag hämtar ut min MBP på posten idag. Jag har beställt tillbehör så att jag kan ta ut brännaren och ha den externt och istället sätta in en SSD-disk där brännaren satt. Skall även beställa 8 gb ram och slänga in. Även en extern IPS-skäm skall inhandlas. Tror den kommer bli kalasbra till det jag skall ha den till och känner mig redan nöjd.
Nu skulle jag bara vilja vara ledig hela januari och lära känna min nya bebis innan jag i februari får en riktig bebis och skall var mammaledig... men då har jag väl hur mycket tid i världen som helst va? Bebisar sover och äter, sover och äter har jag hört! Det är i alla fall en sån variant som jag beställt. Då skall det fotas sovande bebis och sen redigeras för fullt.
Säger tack och bock nu så jag inte glömmer av det men kommer säkert återkomma och be om tips och råd inom några dagar (eller timmar kanske).
Gott nytt år så länge om vi inte hörs innan 2012!