Annons

måla paraplyer

Produkter
(logga in för att koppla)

bengt luthman

Aktiv medlem
här komemr en fråga som säkert har varit uppe förut, men jag hittade inget om den när jag sökte. men här kommer den: är de tmöjligt att köpa helt svarta paraplyn för att sedan måla dem vita på insidan o använda dessa som reflektorer till fastbelysning i en hemmastudio, och i så fall vilken typ av färg ska man använda??

mvh

bengt luthman

Man KAN göra allting det är väl bara pengar som är begränsningen!
Det är inte lönt att köpa färg för hundra spänn och
kladda med det när en paraply som funkar kostar mindre!
Gå till www.tradera.com och lägg ett bud på paraplyer där till juste pris,

Hej Bengt!

Det låter inte som att det är värt pengarna eller besväret. Du kan komma över "riktiga" paraplyer för en rätt billig peng.

Mvh.A

Jag har målat insidan av paraplyer (jag hittade en spray-färg som skulle funka). Men den kostade 80:- Paraply 50:- och jag tror att du kan köpa för billigare från kaffebrus (själv köpte jag via eBay för billigare än vad det kostade att måla dem).

/ Marcus

ok det verkar itne som det är en speciellt lönsam historia att klaffsa runt med färg själv isof.

jag surfade in på kaffebrus.com o kollade deras blixtpaket, inte dyra måste jag säga. frågan är som följer. jag har ju i all min olycka inte någon synksladd på mitt hus, finns det någon typ av adapter så att man kan koppla dem till blixtkontakten??

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar