Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Liten väska som rymmer DSLR+zoom
- Trådstartare mab75
- Start datum
Prauter
Aktiv medlem
Jag hade kollat på case logic
Jag har själv den som heter medium slr bag, men jag förstod det som att du ville ha en lite mindre väska. Fördelar med case logic är botten på väskan i hårdplast som gör att den står stadigt och är vattentät mot fuktig mark. Dessutom är den billig!
Jag har själv den som heter medium slr bag, men jag förstod det som att du ville ha en lite mindre väska. Fördelar med case logic är botten på väskan i hårdplast som gör att den står stadigt och är vattentät mot fuktig mark. Dessutom är den billig!
nikitin
Aktiv medlem
Jag har en Lowepro Toploader Pro 70 AW som fungerar mycket bra för motsvarande Canonutrustning. Väskan har en mycket bra vadering och kan bäras som axelväska, i ett bälte eller med Lowepros bröstsele.
Regnskyddet som är med, är konstruerat på sådant sätt att man kan öppna väskan medans regnskyddet är på, dvs, man behöver inte ta av regnskyddet för att öppna väskan.
Regnskyddet som är med, är konstruerat på sådant sätt att man kan öppna väskan medans regnskyddet är på, dvs, man behöver inte ta av regnskyddet för att öppna väskan.
nonno
Aktiv medlem
Jag har en KATA Grip-16 DL som fungerar ypperligt till min fullformatare tillsammans med antingen min 24 - 70 eller 70 - 200. Den rekommenderar jag.
http://www.kata-bags.com/grip-16-dl-for-dslr-with-70-200-lens
http://www.kata-bags.com/grip-16-dl-for-dslr-with-70-200-lens
Fredrik AVT
Aktiv medlem
Scandinavian photo har nedsatt pris på Think Tank Digital Holster 20 V2.0 för 299,00:- som rymmer en medelstor DSLR utan BG med 24-70/2,8 med motljusskydd. Skaffade en sådan för A850 plus CZ 24-70/2,8 och det funkar kanon. Inte gott om plats runt kameran men prismahuset på A850 och A900 sticker nog upp mer än på D800. Har hyfsat med vaddering. Har även en större Lowepro toploader men Think Tank är smidigare.