Annons

Leica Fotografie International om 4/3

Produkter
(logga in för att koppla)

TBStoor

Aktiv medlem
I senaste nummer 6/2006 finns en artikel om Leicas (& Panasonics) nya objektiv/kamera och strategi.

Artikeln är ärlig och talar om fördelar o nackdelar med 4/3 standarden. MEN jag tycker mig kunna läsa fram till slutsatsen att Leica är mycket "committed to the standard".

Bra tidning annars! Inte dyr heller.
I Leicas tidningar finns ofta artiklar om sk Leica fotografer, som i en del fall också är sk Olympus fotografer! Kanske ngn har hört om sådana som Paolo Pellegrin och Joel Meyerowitz ...

http://www.lfi-online.de/ceemes/show.php?lfi_index

Jag har prenumererat i två år på tidningen och kan utan tvekan rekomendera Leica fotografer, men även andra att göra det samma.
Det är ingen sladdrig veckotidning och bildkvalitèn och artiklar är utan anmärkning.

Men billig, det är den inte, 60 Euro per år.
Men å andra sidan, vad kostar en Leica M6 TTL.
/Thomas..

ThomK skrev:
Jag har prenumererat i två år på tidningen och kan utan tvekan rekomendera Leica fotografer, men även andra att göra det samma.
Det är ingen sladdrig veckotidning och bildkvalitèn och artiklar är utan anmärkning.

Men billig, det är den inte, 60 Euro per år.
Men å andra sidan, vad kostar en Leica M6 TTL.
/Thomas..

Såg igår en M6 TTL i vitrinen. Den där öresundsbromodellen ... Där var så många siffror på lappen att de knappt alla kom med. Jag vet inte vilken som sken mera kameran eller priset. Hehe!!!

60 e är kanske inte så farligt. Man glömmer det fort när tidningen ligger i brevlådan!

By the way! Tusans fina bilder av den där Tomas Munita. Diafilm säkert. Månne det är Provia eller rent av Veliva. Hittade inte ngn anteckning om filmen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar