Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lär mig makrofotografering!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kustbo

Aktiv medlem
Som rubriken säger vill jag lära mig macrofoto och då gärna av någon som redan bemästrar tekniken och kan bli min lärare.

Vore en klar fördel om du som jag bor i Uppsala eller iaf närområdet, vill även lära mig hur man på ett bra sätt ljussätter vid macrofoto för att kunna framhäva de detaljer i bilden som jag vill ha fram och tycker är viktiga.

Hopperligen har jag någon kunskap du vill lära dig så kan vi göra ett byte, annars får vi enas om skälig ersättning på annat sätt, så hör av er om ni är intresserade att lära mig detta med macrofoto.

Med vänlig hälsning, Bosse

Väldigt mycket finns här att läsa http://makrofokus.se/, kurser ordnas också. Är det makro som makro du menar dvs att ligga på 1:1 eller med ännu större förstorninggrader? För i dagligt tal så är makro blivit allt från en hel blomma till den minsta lilla ståndare och tekniken skiljer sig....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar