Annons

kurs

Produkter
(logga in för att koppla)

tarragona

Aktiv medlem
Hej !!! Är ny på det här med foto är det någon som vet om det finns kurser på dvd eller någon bra foto bok om hur man går till väga så det blir rätt från början

MVH Tarragona

Konsten att ta vinnande bilder, Göran Segerholm
Bild & budskap, Bo Andersson (osäker på författarnamnet)

Dessa två kan vara en bra början om du har lite koll på kameran, tips på läroböcker för hur kameran fungerar har jag tyvärr inte.
Fota lite och ofta istället för mycket och sällan, skaffa en bra väska/ryggsäck för utrustningen så den är lätt att ta med sig.

/Anders

Konsten att ta vinnande bilder, Göran Segerholm
Bild & budskap, Bo Andersson (osäker på författarnamnet)

Dessa två kan vara en bra början om du har lite koll på kameran, tips på läroböcker för hur kameran fungerar har jag tyvärr inte.
Fota lite och ofta istället för mycket och sällan, skaffa en bra väska/ryggsäck för utrustningen så den är lätt att ta med sig.

/Anders

Bild & Budskaps författare heter Bo Bergström och Göran heter Segeholm i efternamn. Göran gör ju också en bra serie program som webbradio http://bildradion.se.

Stefan

kan starkt rekommendera kurserna "Digital Bildbehandling" och "Fotografi - Visuell Kommunikation" på Högskolan i Jönköping, en distanskurs utan träffar som sköts helt över nätet. Mycket bra kurser enligt mig iaf :)

kan starkt rekommendera kurserna "Digital Bildbehandling" och "Fotografi - Visuell Kommunikation" på Högskolan i Jönköping, en distanskurs utan träffar som sköts helt över nätet. Mycket bra kurser enligt mig iaf :)

Tack för tipset! Nu har jag skickat in en ansökat till Fotografi-kursen. Tillbaka till skolbänken. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar