alfin
Aktiv medlem
Lightroom har aldrig hetat Rawshooter.Jag har kört LR senn den hette RawShooter, utan problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lightroom har aldrig hetat Rawshooter.Jag har kört LR senn den hette RawShooter, utan problem.
Mankan. Jag kör AVG (free edt.) och Win7 tilsammans med LR3, PSE7, NIK plugins och Photomatix.....
Nemas Problemas![]()
Lightroom har aldrig hetat Rawshooter.
Jag ser det gnällas på LR 3. här. Jag har kört LR senn den hette RawShooter, utan problem.Leta problemet i Win eller hårdvara.
Röja burken med t.ex. Advanced System Care. Jag gissar på at Registret innehåller skit som "möter sej sjelv i dörren".
Läs länken och om du fortfarande tror att Rawshooter förvandlades till Lightroom, så säger du bara till, så ska jag försöka leda dig till fler källor där du kan uppdatera dina kunskaper och komma till insikt!Nej men Adobe köpte upp (Pixmantec hette väl företaget) rawshooter och efter lite mer utveckling hette det LR. Voila!!
Lightroom har aldrig hetat Rawshooter.
Läs länken och om du fortfarande tror att Rawshooter förvandlades till Lightroom, så säger du bara till, så ska jag försöka leda dig till fler källor där du kan uppdatera dina kunskaper och komma till insikt!
http://www.adobe.com/aboutadobe/pressroom/pressmaterials/pdfs/FAQ-Pixmantec.pdf
/.../ Vad Adobe än skriver så är det helt uppenbart för mig och många andra att RawShooter (RSE) ligger till grund för LR. /.../
RSE hade det absolut bästa flödet vid tiden för Adobes uppköp och jar är bara glad att LR fick i princip samma. Så något behov av att "komma till insikt" har jag inte. /.../
Här har ni lite fakta om Lightroom:Rawshooter framtaget av Pixmantec såldes till Adobe, Adobe var intresserade av Rawshooters lösningar som sedan dess är en del av LR
Michael Jonsson först hos Phase One och sedan Pixmantec (Rawshooter) samarbetar sedan med Thomas Knoll Photoshops grundare.
Man kan nog därmed säga att LR är en avknoppning av Rawshooter i mångt och mycket