Scarlet
Aktiv medlem
Häromdagen så gick det inte längre att använda hjälp knappen i photoshop det dyker upp en liten ruta titulerad Air som talar om att den här installationen är skadad var vänlig installera om. Jaha nu har jag en nerladdad version av photoshop och försökte alltså få ett begripligt svar av Adobe om hur jag hanterar detta.
Svaret är; ladda ner programmet på nytt. Vi anser detta ärende avslutat adjö.
Oerhört instruktivt på min ära. Läser jag på själv så förstår jag att jag förmodligen borde göra lite mer tex deaktivera, avinstallera och kanske säkerhetskopiera installationsfilen (lite försent kanske det borde jag gjort för 1 år sedan)
Eftersom folk här på fotosidan är betydligt mer meddelsamma så skulle det vara spännande att få höra om någon gjort detta och hur.
Kristina
Svaret är; ladda ner programmet på nytt. Vi anser detta ärende avslutat adjö.
Oerhört instruktivt på min ära. Läser jag på själv så förstår jag att jag förmodligen borde göra lite mer tex deaktivera, avinstallera och kanske säkerhetskopiera installationsfilen (lite försent kanske det borde jag gjort för 1 år sedan)
Eftersom folk här på fotosidan är betydligt mer meddelsamma så skulle det vara spännande att få höra om någon gjort detta och hur.
Kristina