Annons

Kattaryna Breux!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Northern Star

Aktiv medlem
Finns det någon bättre fotograf än henne i hela jäkla världen?

Sicken jäkla känsla rakt igenom alla hennes bilder.

Bäst???
 
Helt klart finns det bättre fotografer än henne. Skulle kunna räkna upp ett flertal på fotosidan som jag skulle säga är en bättre fotograf än hon verkar vara. Kanske inte med samma stökiga bakgrund som henne, men för mig ger det inget till bilderna. Är hon känd så undrar jag varför...
 
Tja....Förstår inte heller vad som är så speciellt...Bland de fotografer som balanserar på "tacky-gränsen" finns det många som är mycket bättre.
Kattarynas bilder kändes mer som en fotoskoleelevs sökande efter en egen stil. Tycker de är ganska ointressanta och taffligt genomförda.
Men jag ska kolla mer på hennes sajt lite senare, kanske ändrar uppfattning...
 
Jag vet inte riktigt vad Ni tycker, men hennes bilder känns så jäkla äkta.
Modellerna har en sån jäkla attityd, hon har verkligen lyckats fånga det där extra hos varje person hon plåtat.

Jag är själv djupt impad av hennes klockraka bilder.

Men som sagt smaken är som baken.
:p
 
Nu kom jag ju också in.
Grymt bra bilder!

Nästan för bra, varför känns det som man själv inte lyckas få fram den där riktigt tuffa attityden när man plåtar?

Alltid ngt som saknas trots att vissa av ens bilder säljs för höga belopp?

Skall spara din toppenlänk i favoriter, så att man kan gå & muttra för sig själv att man är en dålig plåtslagare.
Men ändock, jag håller Kattaryna några snäpp högre.

Tack Calle.
 
för det mesta tycker jag att alla fotografer är bäst i världen just vid tillfället jag tittar på deras bilder... :)
 
Re: jaaa

Maste man alltid jamfora talanger? Kan man inte bara acceptera att alla har sin egen stil och riktar sig till olika marknader?
 
Re: Re: jaaa

Helena skrev:
Maste man alltid jamfora talanger? Kan man inte bara acceptera att alla har sin egen stil och riktar sig till olika marknader?
Niklas skrev "Bäst??" som en fråga. Jag svarade att jag inte tycker det och gav Ellen som ett exempel på en fotograf jag tycker är bra. Det blir ju oundvikligen så, att man drar paraleller med liknande fotografer.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.