Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har verkligen varit på latsidan där.
Jag hade en del problem med vad jag fick publicera.
Tydligen får inte ens ledamöter fotografera i plenisalen.
Nu har jag fullt upp med semester, 20 tim mellanlandning hemma, men återkommer när tid finnes.

Åh förlåt, jag visste ju det men men missade att kolla det exakta datumet. Då lär vi snart få nya rapporter :)

Karlsson hos Carlzon

Vill bara tala om att Karlsson kommit fram. Han har legat och haft det bra hos 91:ans Tobak på Odengatan medans jag varit på semester. I helgen skall han tillsammans med mig åka och hälsa på min dotter i Nora och äta kräftor....

Bilagor

• karlsson.jpg
    karlsson.jpg
    42.5 KB · Visningar: 326
Karlsson ser nöjd och förväntansfull ut inför noratrippen och kräftkalaset. Se till att han tar det lugnt med snapsen.

Karlsson har nu varit hos mig och kommer nu att besöka Björn Sorkin som är nr 15 på listan.

Här kan ni se lite bilder från min och Karlssons Noraresa.
http://www.fotosidan.se/blogs/carlzon/20664.htm

Kalrsson har nu anlänt till mig, hittade honom sovande i en systemkasse på mitt skrivbord på jobbet. Han kommer lagom till min 50 års fest i morgon så jag behåller honom över helgen, risk att han är bakis på söndag och inte orkar resa.

Det är rätt, efter ett sådant party tycker jag att Karlsson ska få några timmars vila innan han drar vidare. Det är ju en lång resa ner till mig i Skåne.
Önskar både dig och Karlsson en trevlig fest och ett stort GRATTIS i förskott på din högtidsdag!!
/Arne

Men vad är det här nu... Får Karlsson bara resa runt i Sverige?

Jag anmäler mig gladeligen. Befinner mig på jobb i Norge i ett par månader till.
Har herr Karlsson möjligtvis lust och ork att komma en sväng till Norges oljehuvudstad Stavanger?

Hur är det med Karlsson, Björn? Är han på tillnyktring efter 50-årskalaset eller har han kört vilse på väg till Nyvång?

Karlsson for ut och seglade några dagar, jag blev hastigt inbjuden och tänkte inte på att skicka honom. Nu är han dock resklar och far vidare i kväll.

Härligt, han är välkommen.
Tyvärr skall jag själv bo i skogen ett par dagar så familjen får ta hand om honom första tiden. Sedan blir det lite strapatser innan han far vidare på sin resa.

/Arne

Björn, skickade du Karlsson i påse på posten som vanligt eller?
Den lille gynnaren har nämligen inte dykt upp här i Nyvång ännu vilket han ju borde ha gjort tycker jag.

Glada nyheter!
Eftersom jag hade ringt till posten och frågat efter Karlsson så var de på sin vakt. Och minsann, i en hörna där han INTE skulle vara, där satt han och kollade hur de skötte sitt arbete. Så nyss fick jag ett samtal där de sa att jag kunde hämta hem honom.
Så, nu blir det en upplevelserik och fartfylld (!) helg för Karlsson.

/Arne

Lite nyfiken på vad det är som Karlsson finner så tilldragande på Posten eftersom han nu för tredje gånge dröjer sig kvar där.

Hur som haver, skönt att du är tillrätta igen Karlsson!
/M

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar