Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
???

Vem är karlsson och varför ligger han i en plastpåse och flänger omkring i detta avlånga land som en galning?????

Det här forumet är helt skruvat för mig som inte fattar ett skit!
 
Han är framme! Men det tog sin lilla tid. Dessutom satt det en lapp på kuvertet: "Lösen 21:-" men betalat något har jag inte gjort.

Han åker iallafall vidare i början av nästa vecka.
 
Konstigt jag lämnade honom till en tjej på Macken/posten och hon lade honom på vågen och sen sa hon att det kostade 4 frimärken och jag betalade detta. ska gå dit och fråga vad dom har gjort, men jag tror inte dom kommerihåg något.

Jag återkommer när jag varit där och rört om lite....


Jörgen

ps hoppas att Karlsson mådde bra när han kom fram... ds
 
Jag har också bytt adress sen listan gjordes upp..
Vem ska jag skicka den till? Jeppe? För du skulle väl skriva ihop en adress lista som skulle mailas till den som stod i tur att skicka.
 
Nu är han på väg till Maria!

Han är lite deprimerad. Jag gav honom lite kuckelimuckmeducin innan jag tryckte ner honom i kuvertet...
 
Konstigt

Konstigt det var komentaren jag fick när jag kollade med macken/posten. Tjejen bakom disken fattade inget och sa att hon inte kunde kontrollera vad som hänt, så jag sa tack för den fina servicen och gick.


Jörgen
 
Skickade honom i ett förfrankerat, vadderat kuvert, då jag råkade riva sönder det han kom i.

Han måste väl dykt upp vid det här laget?

Hittade dock tre adresslappar när jag julstädade, 25, 26 och 27. Får jag adressen till nr. 24 så skickar jag dessa till honom.
 
jo då, jag har honom. Skickar honom i morgon eller på måndag till nästa person.
David jag mailar dig adressen.
 
Kan bekräfta att Karlsson överlevt resan till norrland och vilar för tillfället upp sig lite i Svensbyn utanför Piteå. Han kommer nog inte att stanna en månad (klagar redan över att det är kallt..) utan reser nog vidare nästa vecka nån gång

Mvh Christer Lindström, tillfällig fodervärd.
 
Ojoj hoppets ljus har tänts!
Jag hade helt gett upp hoppet men enligt inlägg tidigare i den här tråden är jag ju på gång, kul!
Bara en 4-5 orter att klara av om jag förstår det rätt.

Jag har ny adress men det mailas kanske lite innan man får den skickad. I värsta fall har jag ju eftersändning men då sinkas det ju några dagar...

/Svante
 
Det verkar vara fler än jag som har svårt att släppa taget om Karlsson?!
Förresten bilden jag mailat till Jeppe vart har den tagit vägen?
 
Uuu.. Maria.. Ledsen.. den har jag alldeles glömt bort.. den ligger i min inkorg..
Ska fixa det...mmm..i morgon.. måste lägga mig nu.. tidig morgon i morgon..
 
cihlin skrev:
Kan bekräfta att Karlsson överlevt resan till norrland och vilar för tillfället upp sig lite i Svensbyn utanför Piteå. Han kommer nog inte att stanna en månad (klagar redan över att det är kallt..) utan reser nog vidare nästa vecka nån gång

Mvh Christer Lindström, tillfällig fodervärd.

Christer gav du Karlsson cyanid till lunch? ;)
Han verkar död....
 
Ja då var det åter en månad sedan någon såg till Karlsson :-(

Jag fattar inte att det ska vara så förbenat svårt att ta en bild och sedan skicka iväg paketet.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.