Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kanelbullens Dag
- Trådstartare Jeppe
- Start datum
Avslutatmedlemskap111024
Avslutat medlemskap
Vilka fina bilder! Blir totalglad när jag ser första! Mmm..smörigt o gott och sockrigt Njammi! Får man fråga hur du belyst bilden (första)? Är det något stort skynke snett bakom ovanifrån som belysts?
Mvh
Christopher
Mvh
Christopher
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Gip
Aktiv medlem
Re: smarrigt!
Ser ut som en "inälva"(kan man säga så)...en tarm eller nåt...
...ta ett gräddat kort också...
Lite före och efterbilder i denna tråden hade varit trevligt
sofie90 skrev:
ogräddad och osockrad kanelbulle
...ta ett gräddat kort också...
Lite före och efterbilder i denna tråden hade varit trevligt
sofie90
Medlem
Re: Re: smarrigt!
ja visst gör det ganska äckligt.
Gip skrev:
Gip
Aktiv medlem
Re: Re: Re: smarrigt!
Det var inte meningen att förastöra synen på din kanelbullebild ...förmodligen akn du aldrig mer titta på den utan att tänka på tarm
sofie90 skrev:
Det var inte meningen att förastöra synen på din kanelbullebild ...förmodligen akn du aldrig mer titta på den utan att tänka på tarm
sofie90
Medlem
Re: Re: Re: Re: smarrigt!
haha men det var det första jag tänkte när ja satt och penslade de där degklumparna så du förstörde inte min syn på den. jag menar, kan man tänka annat än "tarm" när man ser den där? ;D
de var i vilket fall jättegoda när de var klara och inte längre såg ut som tarmar
Gip skrev:
haha men det var det första jag tänkte när ja satt och penslade de där degklumparna så du förstörde inte min syn på den. jag menar, kan man tänka annat än "tarm" när man ser den där? ;D
de var i vilket fall jättegoda när de var klara och inte längre såg ut som tarmar
Gip
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: Re: smarrigt!
Det är jag övertygad om
...nu sitter jag här och är sjuuukt sugen på nybakta bullar...när ska tekniken klara att skicka kanelbullar via attachment eller SMS?
sofie90 skrev:
Det är jag övertygad om
...nu sitter jag här och är sjuuukt sugen på nybakta bullar...när ska tekniken klara att skicka kanelbullar via attachment eller SMS?