Annons

julkort snälla hjälp mig..

Produkter
(logga in för att koppla)

tomasbz

Aktiv medlem
julkort snälla hjälp mig.. 100% CRAZY

Jag brukar varje år göra ett julkort av mig sj..

Tyvärr är mina ps kunskaper begränsade..

Om någon/några skulle ha lust att hjälpa mig vore jag väldigt tacksam..

Jag har klurat på grottmänniska tema, då jag även kallas grottslampan

ett vildsvin, i stenåldersmiljöm le nåt likande. Vildsvinet är ganska viktigt, då jag brukar grilla vildsvin uppe i skogen på riktigt..

Bifogar en bild>http://neoland.se/grottis.jpg

Om någon gör detta, snälla emaila den i högre upplös. till mig på> [email protected]

Spara inte på krutet ;o)

God Jul från mig, med familj..

/ Tomas

Senast ändrad:
Sista gången dock, fick jag köttet av min bror, men det visade sig vara en Vietnamesisk minigris, som hade levt i en vikingaby..

Men det smakade ok det oxå...

Du menar alltså att du vill att någon ska ha en bild på ett vildsvin som de har uppovsrätt till, samt en miljöbild, även där har rättigheterna, sen ska klistra in din bild du länkade och göra ett slags julkortsmontage åt dig?

Finns säkert 1 million foton på vildsvin på nätet med fria rättigheter, det är väl upp till var och en..

Detta är bara en förfrågan från mig..

Menar inte att man ska gå i Therje's fotspår direkt..

Sen tycker jag du kan ändra attityd, det är jul, och ditt inlägg är direkt nedlåtande..

Menade absolut inte att vara nedlåtande! Ville bara få klart för mig vad det vad du ville, jag önskar dig absolut en god jul och hoppas att någon hjälper dig!

Bättre om du själv fixar dina Julkort, blir mer personligt då. Och din begränsning i PS kan ju göra bilderna mer charmiga då det syns att de är manipulerade, dvs Terjade... ;)

Jag kan ha någon vildsvinsbild tagen vid en vildsvinsgård, som jag kan ge till användning bara mitt namn kommer med :)

(Det är ju ändå jul)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto