Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag har en fråga, min LCD har lagt av på min D70..............

Produkter
(logga in för att koppla)

macallan

Avslutat medlemskap
Hallå, är det någon Nikon D70 ägare vars lcd, har lagt av, till synes utan anledning, helt svart bara. Något knep för att få i gång den, eller mera troligt vad ett lcd byte kan kosta.

Panik..............
 
macallan skrev:
Hallå, är det någon Nikon D70 ägare vars lcd, har lagt av, till synes utan anledning, helt svart bara. Något knep för att få i gång den, eller mera troligt vad ett lcd byte kan kosta.

Panik..............

Lugn, bara lugn, snart kommer någon av våra gamla Leica-freaks säga att det är som på den gamla goda tiden och att du nu kommer lära dig vad fotografi verkligen handlar om.

Jag, däremot, kan bara beklaga och säga att jag inte har en aning om vad det kommer att kosta.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.