Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"instegsblixt"

Produkter
(logga in för att koppla)

Photofixarn

Aktiv medlem
Jag köpte "instegskameran" Canon EOS 450D.. lärt mig kameran och läst och kollat och kollat och läst så jag kan den ganska bra nu tycker jag.. Ett nytt Objektiv är på ingång och nästa grunka är en blixt (så småning om).. Jag vill lära mig fota med blixt utan att köpa en bamsebjörnblixt som jag inte kommer kunna med, men inte heller någon liten fjuttblixt utan något jag kan.. växa med. Alltså, typ en "instegsblixt"..
Förslag skulle sitta fint :)

Tack på förhand.
 
Jag köpte "instegskameran" Canon EOS 450D.. lärt mig kameran och läst och kollat och kollat och läst så jag kan den ganska bra nu tycker jag.. Ett nytt Objektiv är på ingång och nästa grunka är en blixt (så småning om).. Jag vill lära mig fota med blixt utan att köpa en bamsebjörnblixt som jag inte kommer kunna med, men inte heller någon liten fjuttblixt utan något jag kan.. växa med. Alltså, typ en "instegsblixt"..
Förslag skulle sitta fint :)

Tack på förhand.

"Bamseblixtar" är inte svårare en "kattblixter"; snarare tvärt om.
Köp en Canon Speedlite eller en Metz till din 450:a; släng INTE pängarna på nåt sämre. Har du inte pängarna......spara....
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.