Annons

Inspiration till par-foto

Produkter
(logga in för att koppla)

hjahen

Medlem
Hej,

Jag tänkte överraska en kompis med ett porträtt/montage på honom med flickvän och söker nu lite inspiration.

Han - modemedveten, smak för det exklusiva och har en liten jäkel på axeln ("tricky" i brist på bra svensk översättning)
Hon - sprudlande, charmig och glimten i ögat

Jag vill göra något i stil med en 30x20+tavla till honom och gärna en till henne också. Det hade varit kul att göra något annorlunda, gärna ett tema men två varianter, en med fokus på henne och en på honom. De möjliga alternativ jag funderat på ännu är:

- Filmposter (känns inte helt 100, men något i närheten skulle vara kul, t.ex. en med henne i stort porträtt i bakgrunden och en med honom + lite bilder på båda, samma tema/färgsättning på båda)
- Tidningsframsida (mnja... men återigen något i närheten kanske)
- Bildserie i stil med http://gallery.photo.net/photo/1838110-lg.jpg .

Jag vore tacksam om någon kan lägga in lite länkar eller bilder där jag kan hitta lite inspiration.

Tack på förhand

Edit - typo i rubriken

har försökt att ta reda på det , för att jag skrev ut mitt privat

många "bättre " (läs. de dyrare i a3 och större) klarar både papper och tyg

det här var en printer i som klarar upp till affish storlek och effekten blir fantastisk med en ytstruktur som leker med effekter i bilden

alla motiv gör sig inte på canvas

vita motiv tex blir väldigt känsliga utan den skyddande glasskívan,,ett enda FINGER MED LITE TIDNINGSTRYCKSVÄRTA PÅ OCH det är kört...

och viktiga är att få tyget proffsigt uppspänt efter givna regler ,,,

FRAMELAND GJORDE ETT SNYGGT, TOM MYCKET SNYGGT JOBB

mitt råd är att du ringer runt,det kan finnas närmare än du anar,,,,,,,,,,,

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar