Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

ID-foto sax/stans, var köpa?

Produkter
(logga in för att koppla)

Eeros

Aktiv medlem
Jag har nu tröttnat på att klippa ut kundernas ID-foton med vanlig sax. Vill ha en sån där stans (som har ett "sax-grepp"), med vilken man stansar ut fotot med ett enda klipp. *Klipp*, så är det ett färdigt ID-foto, med rätta mått, raka kanter och snyggt rundade hörn.

Men var köpa sådana?

WFS) (Graylingman skrev:
En sån här menar du? Finns på www.nimax.se/index1.html Under rubriken Produkter -> Pass ID Fotosystem hittar du Passtång / stanstång

Tack! Det var precis det jag letade efter! Tusen tack!

Jag passar på att fråga om en till sak som jag inte hittat någonstans:
För ateljéfoton skulle jag vilja ha ett vikt album med hårda pärmar, som har plats för åtta fotografier. Typ den som syns här nedan:

Bilagor

• album.jpg
    album.jpg
    30.9 KB · Visningar: 1,666
Lundeby har sådana(fråga efter Tomas) men jag skulle nog inte satsa på runda öppningar det ser lite för gammeldags ut för min smak.

snap skrev:
Lundeby har sådana(fråga efter Tomas) men jag skulle nog inte satsa på runda öppningar det ser lite för gammeldags ut för min smak.

Menar du http://www.lundeby.no/? Jag har redan tidigare blivit rekommenderad att titta på deras utbud. Problemet är bara att man inte på nätet kan se deras utbud, och det är inte lätt att veta vilket nummer man ska ringa. Sidan är så rörig att jag faktiskt inte alls är ens säker på om det är "rätt" Lundeby.

Hittade själv den på en utländs sajt, kostar från $ 55 och uppåt (330 kr), vilket är mer åt det hållet jag hade tänkt mig. Dock har den fel mått, så jag får fortsätta leta.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar