Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hyrtjänst liknande lensrentals.com?
- Trådstartare Ulk
- Start datum
fredrikb81
Aktiv medlem
Jag vet inte exakt vad lensrentals.com erbjuder för tjänst, men Rajala har uthyrning av objektiv och andra fotoprylar. Men det är svindyrt, kan tilläggas.
Ulk
Ny medlem
Förlåt jag var kanske lite otydlig med vad jag menade. LensRentals hyr ut fotoutrustning till folk helt enkelt, alltså även privatpersoner vilket jag än så länge inte hittat någon som gör i Sverige.
Kollade precis på Rajalas uthyrningssida och de verkar ju erbjuda saker för uthyrning men då måste man kontakta dom via nåt konstigt frågeformulär och det är oklart om de ens erbjuder det till privatpersoner eller inte.. Finns inget hyresavtal eller liknande man kan titta på.
Är det bara jag som tycker det borde finnas en marknad för att hyra ut fotoutrustning till privatpersoner i sverige?
Kollade precis på Rajalas uthyrningssida och de verkar ju erbjuda saker för uthyrning men då måste man kontakta dom via nåt konstigt frågeformulär och det är oklart om de ens erbjuder det till privatpersoner eller inte.. Finns inget hyresavtal eller liknande man kan titta på.
Är det bara jag som tycker det borde finnas en marknad för att hyra ut fotoutrustning till privatpersoner i sverige?