Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyrtjänst liknande lensrentals.com?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ulk

Ny medlem
Jag undrar om nån vet ifall det finns något svenskt bolag som tillhandahåller en liknande tjänst som lensrentals.com gör?

Jag vet inte exakt vad lensrentals.com erbjuder för tjänst, men Rajala har uthyrning av objektiv och andra fotoprylar. Men det är svindyrt, kan tilläggas.

Förlåt jag var kanske lite otydlig med vad jag menade. LensRentals hyr ut fotoutrustning till folk helt enkelt, alltså även privatpersoner vilket jag än så länge inte hittat någon som gör i Sverige.

Kollade precis på Rajalas uthyrningssida och de verkar ju erbjuda saker för uthyrning men då måste man kontakta dom via nåt konstigt frågeformulär och det är oklart om de ens erbjuder det till privatpersoner eller inte.. Finns inget hyresavtal eller liknande man kan titta på.

Är det bara jag som tycker det borde finnas en marknad för att hyra ut fotoutrustning till privatpersoner i sverige?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar