Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur hitta modeller?

Produkter
(logga in för att koppla)

casting

Aktiv medlem
Jag skulle vilja utveckla mina talanger inom modellfotograferandet, men i min bekantskapskrets finns mest sådana som fläktar med armarna och skriker NEEEJ när man tar upp kameran. Har man en etablerad studio hittar kanske folk dit av sig själv, men för en annan så sker ju inte det. Man behöver ju träffa någon som fattar att det handlar om att lära sig som fotograf. Tips och ideer? Kanske skulle man byta tjänster med en annan fotograf och ager abåde modell och fotograf?

casting skrev:
Jag skulle vilja utveckla mina talanger inom modellfotograferandet, men i min bekantskapskrets finns mest sådana som fläktar med armarna och skriker NEEEJ när man tar upp kameran. Har man en etablerad studio hittar kanske folk dit av sig själv, men för en annan så sker ju inte det. Man behöver ju träffa någon som fattar att det handlar om att lära sig som fotograf. Tips och ideer? Kanske skulle man byta tjänster med en annan fotograf och ager abåde modell och fotograf?

Titta på www.modellbilder.se

/ Marcus

Ett tips till

Du kan även besöka min sida http://www.modellguiden.com

Där finner du:

* Senaste nytt i branschen
* TFP-avtal för modeller
* Annonser från modeller och från fotografer
* Möjlighet att annonsera själv
* Artiklar
* Länkarkiv med modeller och fotografers hemsidor
* FAQ där du kan ställa frågor

Allt detta är gratis och du behöver inte registrera dig på något sätt.

Mvh

Niklas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar