Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

hjälp mig IGEN?! någon?

Produkter
(logga in för att koppla)

popboydeluxe

Aktiv medlem
vad tror ni om detta?

Jag heter XXX och jobbar som Grafisk Designer på "Perfect Knowledge i Helsingborg AB".
Vi behöver bilder av en duktig fotograf och skulle vilja se något prov och även lite prisupgifter.
Vi printar storbildsformat, så det måste vara bra kvalitetsbilder.

Kan du vara snäll och maila eller ringa mig så att vi kan prata lite mer ingående.

--
mvh
XXX
Grafisk Designer
Perfect Knowledge AB

Det är nog det här företaget:
www.perfectknowledge.se

Han säger inget vettigt i mailet, så det enda du kan göra är väl att ringa och prata med honom och fråga vad han är ute efter för bilder och vad de ska användas till, priset beror ju på det. Om du är osäker på vad du vill ha för bilderna kan du ju alltid be om tid att sätta ihop ett prisförslag och återkomma.
Intressant att han inte skrev telefonnumret. ;)

Mailet känns lite konstigt, väldigt opersonligt, ungefär som att de skickar samma till massor av folk och hoppas få napp.

Är xxx Daniel Ndreca förresten? Inte för att det spelar någon roll, men han är deras enda grafiska designer på hemsidan och det är alltid kul att luska runt lite. ;)

Biber skrev:
Det är nog det här företaget:
www.perfectknowledge.se

Han säger inget vettigt i mailet, så det enda du kan göra är väl att ringa och prata med honom och fråga vad han är ute efter för bilder och vad de ska användas till, priset beror ju på det. Om du är osäker på vad du vill ha för bilderna kan du ju alltid be om tid att sätta ihop ett prisförslag och återkomma.
Intressant att han inte skrev telefonnumret förresten. ;)