CeciliaHolm
Medlem
Okey, jag är verkligen ny på detta med att fota. Har en Canon 400D. I alla fall, jag får ofta gula bilder inomhus. Vad kan jag göra ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När du öppnar en råfil i Photoshop så kommer du först till råkonverteraren, ett insticksprogram vid namn Adobe Camera RAW. Om du inte har det så måste du först installera det. Kolla på Adobes hemsida.Okey. Men hur gör man i Photoshop för att fixa till RAW-filerna ?
Så man kan ändra inställningarna i tex glödlampa ? Haha, det hade jag ingen aning om Hur gör man det ? Ursäkta de dumma frågorna, men jag är verkligen ny på det här.
Så man kan ändra inställningarna i tex glödlampa ? Haha, det hade jag ingen aning om Hur gör man det ? Ursäkta de dumma frågorna, men jag är verkligen ny på det här.
Okey. Men hur gör man i Photoshop för att fixa till RAW-filerna ?
Åh, tack Jag skäms verkligen, när jag öppnade bilden i PS så kom camera raw upp. Pinsamt. Har inte sett det innan. I alla fall, tack så jättemycket för alla svar ! Uppskattas !
Okey, jag är verkligen ny på detta med att fota. Har en Canon 400D. I alla fall, jag får ofta gula bilder inomhus. Vad kan jag göra ?