Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gubben på Discovery som fotar blixtar..

Produkter
(logga in för att koppla)

InzZzomnia

Ny medlem
..är det nån som vet vad han heter eller har en hemsida?
Han är runt 50 60 nånting och brukar dyka upp ibland i program om storm hunters och liknande.
Såg nämligen en grym bild som han tagit i ett av programen som jag skulle vilja köpa men kan inte hitta honom..

Om ingen vet vem han är så kanske jag kan få tips om andra som säljer foton på blixtar i lite större format, runt en halvmeter bred ska fotot va så det täcker upp lite tråkig väggyta.. =)

Har kollat här och hittat en del men de är ju tagna med digitalkamera och då skiter det sig väl när man vill ha bilder i den storleken, eller?
 
hehe, fick du inget bra svar på tbg. ;) Kände igen tråden därifrån. :)

har tyvärr inget tips till dig vad killen kan heta dock.
 
@Mikael .. Svaren på TBG va det väl lite si och så med och sen borde ju en fråga om foton få ett bättre svar här så var värt ett försök =)

@Björn .. Inte samma person men han hade ju en del läckra bilder. Och när jag satt där och kollade på hans sida så kom jag och tänka på frakten. Ett foto bör väl inte rullas? Och att skicka ett halvmeter stort foto i ett platt paket från USA lär väl knappast va nyttigt för varken foto eller plånbok..
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.