Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gotlands folkhögskola?

Produkter
(logga in för att koppla)

DanielWestman

Aktiv medlem
Hej!
Har kollat runt lite på forumet men inte hittat nåt om fotolinjen på Gotlands folkhögskola.

Någon här som gått/går den och skulle kunna berätta lite om hur den är?

Jag gick ut gymnasiet före sommaren och ska försöka få ihop lite pengar så jag slipper låna så mycket under studierna. Jag är intresserad av kursen dels pga att kursupplägget ser bra ut och dels pga att det är just på gotland.

En annan utbildning jag fastnat för är den på Kjesäters folkhögskola, så jag lär ju söka till båda, kanske flera andra också.

Men jag skulle verkligen uppskatta om jag fick svar! Nu har jag ju inte bråttom precis eftersom det är ett tag tills det är dags att söka.. :p

MVH Danne

Senast jag kollade så var det lediga platser på Kjesäters till hösten om jag inte minns fel, har du kollat det? Men du kanske inte vill börja redan nu?

Nej, jag hade tänkt att börja plugga nästa år. Det känns lite tungt att fortsätta med studierna direkt, känns inte som att jag är redo att ta steget än.

Jag vet inte säkert att det här det här jag vill hålla på med heller, men just nu känns det rätt.

Jag var på antagningsdagarna på Hemse
och på måndag ska jag börja på fotoutbildningen på kjesäter. så jag kan ju meddela om hur det är lite senare :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar