Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

GOFF reser till Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

tanthanna

Avslutat medlemskap
Den 6-8 juli anordnas en fotofestival i Kungsträdgården, Stockholm. (Se information på www.fotofestivale.se)

Är du intresserad av att följa med på en resa till fotofestivalen? Vi bokar vandrarhem och ser på olika resalternativ (bil, tåg, hyrbuss).
Anmäl ditt intresse här på fotosidan i min gästbok (Tanthanna) eller på www.goff.se senast den 6 juni.

Naturligtvis kan man haka på efter detta datum men man kan då få räkna med att fixa boende själv.

/Hanna
 
Jag kan tipsa om jättebra vandrarhem nästan mitt i stan, vid Fridhemsplan.

Du hittar det på Svenska Turistföreningens hemsida
 
Anmälningsavgiften till fotomaraton kostar 475 kr för digitalklassen och 575 kr för analogklassen.

Resan beror på hur vi åker, boende kostar ungefär 250 kr/natt.

(tack för rättstavningen av adressen, det gick lite snabbt.) :)
 
Tyvärr

...så kommer denna resa antagligen inte bli av. Förhinder av "reseledaren".

/hanna
 
En undran som inte direkt har med trådämnet att göra men har det ändå på ett sett..

"Sveriges största fotoaffär finns i Kungsträdgården..."
http://www.fotofestivalen.se/fototorget/default.asp

Menar de till storlek på butik eller omsättning?
Då företaget startade 2006-07 så finns det inga siffror att gå på och butiken har jag inte varit inne i.
Någon som kan bekräfta att de har "Sveriges största fotoaffär" i butiksyta?

Får påpeka att jag inte vill smutskasta FotoVideo på något sätt utan ifrågasätter reklamen i sig.
 
Jag tror att dom syftar på att dom samlar dom största leverantörerna av fotoprylar och har en enda stor butik på "festivalområdet".

/Hanna
 
nja, så tänkte jag också men sen så står det

"Fotovideo driver till vardags Sveriges största fotobutik på Herkulesgatan 11"
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.