Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göra väggalmanackor. Vart?

Produkter
(logga in för att koppla)

K.Pj

Medlem
Hoppas på hjälp här!

Jag ska göra väggalmanackor med några av mina bilder.
Men vart är bäst att trycka dem?!

Har ingen koll på det...Och eftersom det inte är stora volymer det handlar om så hoppas jag det finns nåt ställe där det inte är svindyrt om man bara trycker ett fåtal.. (40 kanske?)

Help!

Hoppas på hjälp här!

Jag ska göra väggalmanackor med några av mina bilder.
Men vart är bäst att trycka dem?!

Har ingen koll på det...Och eftersom det inte är stora volymer det handlar om så hoppas jag det finns nåt ställe där det inte är svindyrt om man bara trycker ett fåtal.. (40 kanske?)

Help!

Här till exempel:) Hos Japan Photo. Här är en länk.

Fotokalender med dina bilder - exklusivt erbjudande till dig!
Hösten är i full gång och plötsligt är vi mitt i förjulsstressen. Undvik den genom att beställa personliga julklappar redan nu. Fotokalender är en säker vinnare under julgranen. Perfekt julklappstips till familj och vänner! Just nu får du 25% rabatt på väggkalendrar med koden JP16KAL25*.

Om du vill printa ut själv, så kan jag rekommendera programmet Calendar Wizard från Kanadensiska Alchemy Mindworks. Jag tryckte upp ett 10-tal i vanlig A4-skrivare för ett par år sedan, blev bra kvalitet. Det går att ändra språk till svenska i programmet om man är lite händig.

/Janne

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar