Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fuji 55-200 i sthlm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Strömqvist

Aktiv medlem
Jag sitter på tåget på väg till storstan.
Och jag är på jakt efter en fotobutik i centrum som har 55-200 som man kan få testa.
Är väldigt sugen på detta objektiv men måste först känna hur det sitter på min xe1.
Någon som vet var jag kan hitta detta?

Kolla på nätet vilka som har det hemma. Kanske Fotokungen, Scandinavian eller Japanphoto. Möjligen Gunnar Ohlsson på Hornsgatan (gofoto.se)

Du har isf ett par ställen här i Stockholm:

FotoKungen
Kocksgatan 1 (nära Medborgarplatsen)
086414300

eller

Japan Photo
Fleminggatan 38 (Fridhemsplan)
0854551100

Dessa två butiker har objektivet hemma enligt Prisjakt och priset är på 6490 kr.

Du har isf ett par ställen här i Stockholm:

FotoKungen
Kocksgatan 1 (nära Medborgarplatsen)
086414300

eller

Japan Photo
Fleminggatan 38 (Fridhemsplan)
0854551100

Dessa två butiker har objektivet hemma enligt Prisjakt och priset är på 6490 kr.

Tackar!
Ska försöka ta mig till fotokungen och kolla.

Stort tack till Fotokungen på kocksgatan som var mycket vänliga!
Dom lät mig prova objektivet och eftersom jag helt glömt bort att fixa senaste firmware så gjorde dom det åt mig under tiden som jag lekte med deras kamera och objektiv.
Kanonservice!

Hittills väldigt nöjd med mitt köp.

Stort tack till Fotokungen på kocksgatan som var mycket vänliga!
Dom lät mig prova objektivet och eftersom jag helt glömt bort att fixa senaste firmware så gjorde dom det åt mig under tiden som jag lekte med deras kamera och objektiv.
Kanonservice!

Hittills väldigt nöjd med mitt köp.

Jag är också supernöjd med dem och tänker i fortsättningen gå till dem gällande service och köp av objektiv.

Hade problem med mitt batteri när kameran var bara 1 vecka gammal och det visade sig att min laddare är inte komplett eller att något annat fattas inuti den då den laddar inte batteriet till max.
Butiken sa till mig att återkomma när batteriet är slut och när jag väl försökt ladda upp det igen med laddaren, men kruxet är att de laddade mitt kamerabatteri så pass att jag kan inte ens rubba dess energi längre, oavsett hur mycket jag än filmar i Full HD eller fotograferar.
Fick även ett minneskort av butiken som plåster på såret. Sånt brukar man inte få nån annanstans ifrån, snarare tvärtom. Så ja, jag rekommenderar Fotokungen långt över alla andra fotoaffärer!

Kul att höra att du är nöjd och att det ordnade sig både med din kamera och objektivköp!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar