Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkallning i stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

_nailbomb_

Aktiv medlem
Var framkallar man svartvit film i stockholm för bästa resultat?

Jag vet att alla vill ha sina foton olika, men jag undrar om det finns ett ställe i stan där man kan påverka slutprodukten (fotot).


Bäst är självklart om man framkallar själv men det kan jag inte.




Tack på förhand /Niklas
 
Har bara ett svar: LAB -S:T eriksgatan 48 Tel:6505910, i vasastaden. Grymma!! det kostar ju därefter, men ska det bli perfekt skulle jag vända mig dit..bara svartvitt(nästan) kör de där. En av de bästa kopeisterna i stan, kör för hand.de har hemsida med priser etc..men lyckades inte hitta den just nu...

Men dessa skulle jag vända mig till om det ska vara för jobb eller liknande.

Rille
 
Jag har länge använt Miniatyrfilm på Skeppargatan/Riddargatan. Jag betalar 65:- för framkallning och kontaktkarta. Därefter väljer jag vilka bilder som skall förstoras.
 
Vet inte vilken prisnivå du är inne på samt om det är hela rullen eller enstaka bilder men jag har gått till Crimson. Där kan man råkopior för 120 kr inkl framkallning.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.