Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
fotoutflykter Linköping
- Trådstartare Mirc
- Start datum
svenssonphoto
Aktiv medlem
Tänkte höra om det eventuellt finns någon/några som är intresserade av att göra gemensamma utflykter i fotosfären??
Personligen fotar jag mest natur/fåglar men är öppen för det mesta, skulle vara trevligt med lite inspiration diskussion med andra tex fotofika
Hälsningar Marie C
Visst. Låter intressant
Mvh
Janne
Mirc
Aktiv medlem
Så trevligt
Funderade på om man skulle kunna ha en sorts ambulerande fotofika, dvs vi ses på olika ställen tex varannan torsdag..eller är det bättre på samma ställe?
Hur har ni det med tider ? Är kvällar bäst kanske..gäller o hitta ett kvällsöppet fik i såna fall,.. Är det nån dag som är bättre än den andra..själv har jag lite svårt på tisdagkvällar..
Vad säger ni Jan och Per Erik? Kanske har ni andra och bättre förslag? )
Marie
Funderade på om man skulle kunna ha en sorts ambulerande fotofika, dvs vi ses på olika ställen tex varannan torsdag..eller är det bättre på samma ställe?
Hur har ni det med tider ? Är kvällar bäst kanske..gäller o hitta ett kvällsöppet fik i såna fall,.. Är det nån dag som är bättre än den andra..själv har jag lite svårt på tisdagkvällar..
Vad säger ni Jan och Per Erik? Kanske har ni andra och bättre förslag? )
Marie
Mirc
Aktiv medlem
Hade svårigheter att hitta tråden igen..
Vid närmare eftertanke så är det nog inte rätt tid att dra igång något dylikt, alla människor är ute o fotar kanske..tror jag lägger det på is till hösten då skulle det passa bättre gissar jag
Om någon av er ändå skulle ha lust att göra något över sommaren så hör gärna av er / Marie
Vid närmare eftertanke så är det nog inte rätt tid att dra igång något dylikt, alla människor är ute o fotar kanske..tror jag lägger det på is till hösten då skulle det passa bättre gissar jag
Om någon av er ändå skulle ha lust att göra något över sommaren så hör gärna av er / Marie