Annons

Fotoskola online - David Lööws fotoskola

Produkter
(logga in för att koppla)

dloow

Avslutat medlemskap
Hej

Jag har nu jobbat ganska hårt med min nya fotoblogg, främst med min systemkameraskola. Jag har hunnit med 8 lektioner och fler är på G. Titta gärna förbi. Det är mycket som händer eftersom jag uppdaterar den varje dag nu framöver.

www.weloow.se/david

Främst önskar jag höra kommentarer och rättelser. Ni kan svara både här eller på kommentarsidan.

Hade egentligen tänkt vänta ännu längre innan jag skickade ut en länk här, men ni vet hur det är... man är lite ivrig.

Det ser bra ut. Kan nog bli bra hjälp för någon som köpt sin första systemkamera en som inte har koll på den grundläggande tekniken och inställningarna.

Såg riktigt bra ut men jag ska läsa igenom den mer nogrannt, först undrar jag om du har några planer på en lättare lektion i komposition?
Gyllene snittet, gyllene triangeln, spiralen, symmetri. Dessa är de som jag kommer på nu men hade gärna sett exempel.Tycker det är lite tunnsått om just detta ämne

Hej

Tack! Ja var inte rädda för att påpeka fel och dyligt.

Det borde absolut undervisas mer om bildkomposition och sånt. Det finns alldeles för mycket undervisning som den som jag har lagt ut egentligen. Jag ska göra mitt bästa för att publicera undervisning i fotografiteknik.

Hej

Oj. Ett litet missförstånd tror jag... nu är frågan om det är jag som sidskapare som haft otur när jag tänkt, eller du som läsare. Är det för otydligt att det är externa länkar som är i högerkolumnen?

Du har klickat på en länk... joddler är inte min undervisning.

Jag ska göra en omedelbar förtydling - sen är frågan om det räcker.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar