Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotopapper och skrivare

Produkter
(logga in för att koppla)

JalleS

Aktiv medlem
Jag har nyss köpt en Canon i450 bläckstråleskrivare och letar nu i den djungel som fotopapper för skrivare verkar vara.

Kan jag ta HP papper och köra igenom min Canon skrivare och få ett vettigt resultat eller ska jag hålla mig till Canonpapper?

Jag ska göra en årskalender och det bästa pappret som jag hittar (till ett vettigt pris) är just HP papper (Hp Brochure And Flyer Paper). Jag tror inte att det är några större problem att köra med detta papper, men osvuret är ju alltid bäst...

--jalle

se upp

Om du kollar runt i trådarna här på FS tror jag du hittar lite. Det verkar som en del haft problem med just HP-papper till andra skrivare än HP´s egna. Annars funkar Tetenal och Epsonpapper bra till i stort sett alla skrivare.

Tack!

Jag tänkte aldrig på sökfunktionen. Det var ganska bra träffar som jag fick.

--jalle

Tonyeagle skrev:
Om du kollar runt i trådarna här på FS tror jag du hittar lite. Det verkar som en del haft problem med just HP-papper till andra skrivare än HP´s egna. Annars funkar Tetenal och Epsonpapper bra till i stort sett alla skrivare.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar