Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotomässan 2014

Produkter
(logga in för att koppla)

nonno

Aktiv medlem
Jag har letat, men inte hittat någon tråd i ämnet. Därför frågar jag här och om jag har missat, kan väl moderator flytta mitt inlägg.

Jag vet inte om jag är tidigt ute, men när jag tittar på listan över årets utställare/bildutställare, så ser det lite magert ut i jämförelse med tidigare år. Jag hittar inte Fotosidan representerad och det är flera företag/föreningar som jag saknar i listan.

Mina frågor om årets Fotomässa är:
- Ska inte Fotosidan delta i år?
- Har antalet utställare/bildutställare blivit färre?
- Börjar intresset för Fotomässan svalna?

Naturligtvis kommer Fotosidan att ha en monter på Fotomässan i år. Vi kommer att bjuda på kaffe och italienska skorpor som vanligt. I och med att Fotosidan numer har en förlagsverksamhet under namnet Fotosidan Magasin kommer det att finnas en del fotoböcker att kolla på i montern.

Naturligtvis kommer Fotosidan att ha en monter på Fotomässan i år. Vi kommer att bjuda på kaffe och italienska skorpor som vanligt. I och med att Fotosidan numer har en förlagsverksamhet under namnet Fotosidan Magasin kommer det att finnas en del fotoböcker att kolla på i montern.
Tack för svar! Då är det kanske så att utställarlistan på http://sthlm.fotomassan.se/ inte är helt uppdaterad och jag är lite tidigt ute. :)

Jag har letat överallt men inte hittat vart man köper biljetter till fotomässan, eller är dom helt enkelt inte släppta ännu?

Det vore trevkigt med fotoloppis som en del av mässan, vi är många som har fotoprylar som vill byta ägare. När mässan var på Elmia fanns möjlighet att hyra bor för privatpersoner.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar