Annons

Fotokompis lördagen den 29 september

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Rubriken säger allt: på lördag tänkte jag ta en sväng på stan. Någon som kan tänka sig att hålla mig sällskap?

Bilagor

• imgp5696b.jpg
    imgp5696b.jpg
    54.5 KB · Visningar: 785
Tjenare
Det låter inte fel. Ser ut att få en ledig lördag nästa helg, första på bra länge blir det. Ska bli skoj att få lufta kameran var ett tag sedan.

Hej Anna
Jag kan tyvärr inte på söndag dock hade säkert varit skoj.
Så jag drar gärna en runda på lördag istället om det fortfarande är aktuellt.

Kul, Andreas!
Vi bestämmer tid och plats lite närmare helgen.

Anna: jag kanske kan komma loss på söndag med. Vad behöver man för att fota på Solvalla? Jag kan ju ta med min värsta teleglugg (70mm) men tror inte den duger till annat än att fota flockar.

jido skrev:
Rubriken säger allt: på lördag tänkte jag ta en sväng på stan. Någon som kan tänka sig att hålla mig sällskap?
Nu kan jag verka lite petig, men rubriken säger inte allt. T ex nämns ingenstans vilken stad vi pratar om (fast jag har genom att kika på profiler räknat ut att det antagligen rör sig om Stockholm, så det rör inte mig) ;o)

Re: Re: Fotokompis lördagen den 29 september

alcedo [E.F.S] skrev:
Nu kan jag verka lite petig, men rubriken säger inte allt. T ex nämns ingenstans vilken stad vi pratar om (fast jag har genom att kika på profiler räknat ut att det antagligen rör sig om Stockholm, så det rör inte mig) ;o)

Attans - nä den lilla detaljen missades den här gången. Slarvigt. Du har rätt i att det är Stockholm som avses.

Inget hindrar dock att du går ut på stan där du bor med ;)

Härlig uppslutning!

Jag har kollat på stocktown.com och AOS utan att hitta något som skulle kunna vara riktmärke på lördag, så om ingen annan känner till något som kan vara intressant att fota får vi väl nöja oss med att tråla fritt.

Vad sägs om att utgå från Västermalmsgallerian (T-Fridhemsplan) vid 14.00? Om det inte är allt för busigt väder drar vi oss sedan till fots mot city via odenplan. Kanske ett besök på Atlasmuren kan passa?

/Jimmy
0 7 0 3 - 9 8 6 5 4 7

Bilagor

• imgp4178.jpg
    imgp4178.jpg
    82.6 KB · Visningar: 515
Jag är inte heller helt hundra, men vi har skjutit fotokursen till söndag så det verkar lovande ;)

Bilagor

• 9172-jimmy-på-ot-40k.jpg
    9172-jimmy-på-ot-40k.jpg
    40 KB · Visningar: 468
Jag har nog också några Jimmy.

Det verkar bli solblandat regn i morgon så det är väl paraply och hyperfokal som gäller.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar