Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotokompis lördagen den 29 september
- Trådstartare jido
- Start datum
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Nu kan jag verka lite petig, men rubriken säger inte allt. T ex nämns ingenstans vilken stad vi pratar om (fast jag har genom att kika på profiler räknat ut att det antagligen rör sig om Stockholm, så det rör inte mig) ;o)jido skrev:
Rubriken säger allt: på lördag tänkte jag ta en sväng på stan. Någon som kan tänka sig att hålla mig sällskap?
jido
Aktiv medlem
Re: Re: Fotokompis lördagen den 29 september
Attans - nä den lilla detaljen missades den här gången. Slarvigt. Du har rätt i att det är Stockholm som avses.
Inget hindrar dock att du går ut på stan där du bor med
alcedo [E.F.S] skrev:
Nu kan jag verka lite petig, men rubriken säger inte allt. T ex nämns ingenstans vilken stad vi pratar om (fast jag har genom att kika på profiler räknat ut att det antagligen rör sig om Stockholm, så det rör inte mig) ;o)
Attans - nä den lilla detaljen missades den här gången. Slarvigt. Du har rätt i att det är Stockholm som avses.
Inget hindrar dock att du går ut på stan där du bor med
jido
Aktiv medlem
Härlig uppslutning!
Jag har kollat på stocktown.com och AOS utan att hitta något som skulle kunna vara riktmärke på lördag, så om ingen annan känner till något som kan vara intressant att fota får vi väl nöja oss med att tråla fritt.
Vad sägs om att utgå från Västermalmsgallerian (T-Fridhemsplan) vid 14.00? Om det inte är allt för busigt väder drar vi oss sedan till fots mot city via odenplan. Kanske ett besök på Atlasmuren kan passa?
/Jimmy
0 7 0 3 - 9 8 6 5 4 7
Jag har kollat på stocktown.com och AOS utan att hitta något som skulle kunna vara riktmärke på lördag, så om ingen annan känner till något som kan vara intressant att fota får vi väl nöja oss med att tråla fritt.
Vad sägs om att utgå från Västermalmsgallerian (T-Fridhemsplan) vid 14.00? Om det inte är allt för busigt väder drar vi oss sedan till fots mot city via odenplan. Kanske ett besök på Atlasmuren kan passa?
/Jimmy
0 7 0 3 - 9 8 6 5 4 7
Bilagor
jido
Aktiv medlem
mackan skrev:
Jag är inte heller helt hundra, men vi har skjutit fotokursen till söndag så det verkar lovande
Nämenvaf ...!? Har du en hel mapp med nidbilder på mig?
Bilagor
jido
Aktiv medlem
mackan skrev:
Haha! Jaha du kontrar Nå, får väl kolla om det finns nåt mer i mappen...
Jaja, du vinnet nog den tävlingen. Skulle uppskatta om du tog någon där solbrännan är lite jämnare ...