Annons

Fotokompis önskas

Produkter
(logga in för att koppla)

Roothan

Ny medlem
Hej

Är en tjej modell äldre dvs 45+ som är insnöad på fotografering, jag huserar i Kristianstadstrakten och söker en likasinnad hen som kan trava med på fotoexkursioner eller bara ta en fotofika. Jag är helt mobil så att ta sig en bit är inget jag tvekar om, lika väl som att hen kan ta sig till mig..

Jag finns på FB som Christel Rooth
på Instagram som roothan
på Flickr som Christel Rooth
på eye Em som @roothan

Hör gärna av er,

mvh
Christel Rooth

Hej

Är en tjej modell äldre dvs 45+ som är insnöad på fotografering, jag huserar i Kristianstadstrakten och söker en likasinnad hen som kan trava med på fotoexkursioner eller bara ta en fotofika. Jag är helt mobil så att ta sig en bit är inget jag tvekar om, lika väl som att hen kan ta sig till mig..

Jag finns på FB som Christel Rooth
på Instagram som roothan
på Flickr som Christel Rooth
på eye Em som @roothan

Hör gärna av er,

mvh
Christel Rooth

Hade jag bott i närheten så hade jag lätt kunnat tänka mig att gå på en fika eller två =)
Du är aldrig i närheten av Gävle?

Fjälkinge här har jag varit med i många år tidigare, så dessa är jag bekant med. Hslm har jag varit och kikat in i ett par ggr. Och jag är medlem i FFIM fotografiska föreningen i Malmö sedan 3 år tillbaka. Fotoklubbar i all ära är jätte bra för många, men när man har bilden som mer intresse än hur den är gjord så blir det lite begränsat. Jag som är väl insatt i photoshop/lightroom eller andra redigeringprogram och använder det (skäms inget för) så tas det kanske inte emot i fotoklubbar så jätte bra, jag är nog en generation för tidig här. Eller det börjar detta luckras upp....

Fjälkinge Fotoklubb träffas varje Tis 18:30-21:00

/Stefan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar