Annons

Fotografering till helgen.

Produkter
(logga in för att koppla)

mickearvid

Aktiv medlem
Hej

Jag är en lycklig nybörjare, som är sambofri till helgen. Tänkte kolla om det är några som har några planer att fotografera i sthlm till helgen ( lördag den 4 Nov).

Ta en fika, diskutera lite foto etc, ingen avancerat.

Känner inte många på FS, men det är alltid roligt att träffa lite nya människor.

Så hör av er om det finns något intresse...

// Micke

Det är alltid trevligt att vara ute och fota. Jag kan _eventuellt_. Detta beror på att jag har visning av mitt hem inför flytt på söndagen och jag måste vara säker på att allt är klart innan jag kan lämna ett definitivt besked. Men ett preliminärt intresse kan jag i alla fall utlova.

Ungefär var i huvudstaden hade du tänkt dig? Själv har jag varit rätt mycket i Gamla stan på sistonde, så jag skulle gärna prova lite andra motiv. Runt Stockholms utkanter går också bra för mig, bara nu tiden räcker till då...

Jag är lite sugen på att fånga sthlm, det går förvisso på många ställen, men saker som bara finns i sthlm, skatteskrapen kanske man kan fånga ur ett perspektiv som inte fångats förut =)

Jag är öppen för förslag.

mvh Micke

Då kan man ju tänka sig södermalm. Där finns ju både modern bebyggelse, men också de fina kåkarna. Jag återkommer lite längre fram i veckan med hur jag ligger till tidsmässigt, så att du får ett besked så snart som möjligt.

Hej igen..

Södermalm är OK för mig.
Jag bor utanför stan, så har inte hell koll sthlm.

Kollade lite på dina bilder, väldigt fina, spanade inte katterna, är det Cornish Rex, eller en Devon Rex ?

Vi har två st Cornish Rex.. jaja.. slut på katt snacket.

Det är bara att höra av dig om du är sugen att hänga på, så kan vi diskutera vilken tid.. etc.

Nja, jag har inga rexar, men däremot Russian Blue, Abessinier och Siames. Några bilder kan också vara på Oriental, men då är det inte min katt.

Hej på dig.

Har inte kollat mailen tills nu.
Oki.. sticka ut och fota i sthlm/söder.. Förmiddagen för dig, vilken tid är det ?

Jag följer med... men jag måste passa ihop det med en annan sak, så vilken tid tycker du man ska träffas ?

Förmiddag kan ju vara runt 10, men har du andra planer, tala bara om dem så får vi säkert ihop det. Jag kan ju hålla på lite hemma på morgonen också. Själv kommer jag med t-bana, så vi kan väl ses nära en sån?

Har ändrade planer.. hela lördagen är jag "fri".
Kan träffas när som helst.

Jag kan vara vid medborgarplatsen kl 10.00, kan sitta vid trappan.

Ok det låter bra. Men det är risk för regnskurar, så för att inte bli våt i förtid om man är tidig kan vi ju ses i t-banan utanför spärrarna, uppgången som är mot Skanstull till (längst fram i tåget om man kommer från centralen-hållet). Du hittar mitt mobilnummer i min portfolio, om det skulle vara något (skriver det inte här, för det finns såna som söker av forum efter just sånt).

Jag känns igen på en svart ryggsäck och ett lätt stativ som jag brukar ha i handen.

Vi ses!

Oki..

Själv så är jag blek och rödhårig =)
Har en svart jacka, grå ryggsäck, inget stativ tyvärr, finns med på min önskelista...

Jag kan smsa över mitt mobilnr om det skulle vara något.

// Micke

Lite reesultat av dagens vandring:

Garage, eller så är det här rymdskeppen landar...

Bilagor

• dsc_2570.jpg
    dsc_2570.jpg
    20.8 KB · Visningar: 242
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar