Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotografering i biosalong
- Trådstartare Aoua
- Start datum
Maverick
Aktiv medlem
Nja, Kodak Portra NC klarar glödljus väldigt bra, men de finns bara upp till 400ASA tror jag. Fast jag har bara provat med blandljus, dvs glödljus och naturlig ljus.
Bilden på kyrkokören i mitt album är tagen med denna. Hur det kan tänkas bli i en mörk biosalong är svårt att säga.
Men beroende på hur stor slutbilden ska bli så kan du ju prova med fuji 800 och 1600 med ett blåfilter framför. 80B tror jag det heter, det tar bort det mesta av färgsticken. Nackdelen är att filtret tar en del ljus. Ett eller två steg skulle jag tro åtminstone.
Gå in på Helena Karlssons profil och kolla sedan på hennes kommentarer. Det är bara två tre veckor sedan hon la den kommentaren.
Mvh
Maverick
Bilden på kyrkokören i mitt album är tagen med denna. Hur det kan tänkas bli i en mörk biosalong är svårt att säga.
Men beroende på hur stor slutbilden ska bli så kan du ju prova med fuji 800 och 1600 med ett blåfilter framför. 80B tror jag det heter, det tar bort det mesta av färgsticken. Nackdelen är att filtret tar en del ljus. Ett eller två steg skulle jag tro åtminstone.
Gå in på Helena Karlssons profil och kolla sedan på hennes kommentarer. Det är bara två tre veckor sedan hon la den kommentaren.
Mvh
Maverick
marco
Guest
Jag skulle dra på en film och ställa bandet framför vita duken. Kul ljus antagligen.