T_M
Aktiv medlem
Har fotograferat och jobbat mycket med porträtt bla i studio och utomhus och då menar jag professionellt men när det kommer till fester så känner jag att mina kunskaper inte räcker till...
mycket människor, folk äter... ofta känner man på sig att någon inte vill vara med på bild och förstör mer än tillför...
Många gånger inomhus med ganska dåligt ljus... vad ska jag fokusera på?
Ibland känns det som det skulle kunna bli bättre med mobilkamera än med system då skärpedjupet blir väldigt kort oavsett hur liten bländare man än försöker ha.
Vet att träning är det bästa men lite tips från dom som verkligen gillar att fotografera fester, mingel osv skulle vara kul att få.
Eller så är det jag bara som överanalyserar det hela
mycket människor, folk äter... ofta känner man på sig att någon inte vill vara med på bild och förstör mer än tillför...
Många gånger inomhus med ganska dåligt ljus... vad ska jag fokusera på?
Ibland känns det som det skulle kunna bli bättre med mobilkamera än med system då skärpedjupet blir väldigt kort oavsett hur liten bländare man än försöker ha.
Vet att träning är det bästa men lite tips från dom som verkligen gillar att fotografera fester, mingel osv skulle vara kul att få.
Eller så är det jag bara som överanalyserar det hela